advertica-default-slider-image

LIPPUKAUPAN EHDOT:

Voit ostaa lipun ennakkoon ja käyttää sen itsellesi parhaiten sopivana aikana. Huom! Sirukortilla voi olla kerralla vain yksi voimassa oleva Serena Skin hissilippu, eli voit ladata uuden lipun sirulle vasta kun olet käyttänyt edellisen latauksen. Kuitenkin muiden keskusten lippuja voi olla voimassa samaan aikaan, eivätkä ne pyyhkiydy pois ostaessasi Serena Skin lipun.

Serena Ski suosittelee Axess-sirukortin käyttämistä yhteensopivuuden varmistamiseksi. HUOM! Jos lataat Axess keskuksen lippua SkiData-sirulle ensimmäistä kertaa, tulee sinun aktivoida SkiData-lippusi lipunmyynnissä ennen sen käyttöä hissiportilla. Osa reiällisistä SkiData-lipuista ei valitettavasti toimi portilla, vaikka lipun aktivointi lippukaupassa onnistuu. Lipun voi siirtää toimivalle Axess-sirulle lipunmyynnissä. Uuden Axess-sirukortin voi lunastaa lipunmyynnistä voimassaolevan hinnaston mukaisella hinnalla.

  1. Netissä voit ostaa tunti-, ilta- ja päivä/monipäiväliput olemassa olevaan Axess-järjestelmän sirukorttiin. Uutena – voit ladata lipun myös SkiData-järjestelmän kaikkiin 01-alkuisiin sekä suurimpaan osaan 30-alkuisiin KeyCard lippuihin. (Esim Axess WTP: K20000EP/4P8-0M9, SkiData: 01-1614 2378 8082 5428 4580-8)
  2. Hissilippu on henkilökohtainen eikä sitä saa siirtää/myydä toiselle henkilölle. Henkilökunta ja rinnepartio valvovat lippujen käyttöä hissiporteilla. Hissilipun käyttäjän on tarvittaessa pystyttävä todistamaan lipun käytön oikeellisuus.
  3. Jos henkilö rikkoo yleisiä rinne- ja käyttäytymissääntöjä, hiihtokeskuksen henkilökunnalla on oikeus ottaa kortti pois.
  4. Nettikaupasta ostettuja lippuja koskevat samat toimitusehdot kuin lipunmyyntipisteistä ostettuja lippuja. Noudatamme SHKY:n ja kuluttaja-asiamiehen välisiä, laskettelupalveluja koskevia toimitusehtoja. Katso toimitusehdot.
  5. Liput maksetaan aina oston yhteydessä Paytrail-maksupalvelun kautta. Maksuvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
  6. Hissiliput ovat yrityskorttia lukuun ottamatta henkilökohtaisia ja niiden myyminen/luovuttaminen edelleen on kielletty.
  7. Väärinkäyttö tai hissi- ja rinnesääntöjen rikkominen saattaa johtaa lipun pidättämiseen määräajaksi tai kokonaan.
  8. Mikäli kausikorttia käyttää muu kuin kortin omistaja, perimme aina 150 euron tarkastusmaksun.
  9. Kadonneen kausi- tai firmakortin tilalle tehdystä uudesta kortista perimme 20 eur maksun.
  10. Jo ostettua lippua ei voi vaihtaa, muuttaa tai perua.
  11. Axess-lippujärjestelmän kaikki rinnekortit ovat etäluettavia. Rinnekortteja ei saa rei’ittää ettei sen siru vaurioidu. Vaurioituneen SmartCardin tilalle asiakkaan on lunastettava uusi sirukortti. Rinnekortti tulee sijoittaa vasemmalle puolelle, takin rinta-, povi- tai hihataskuun.
  12. Laskettelijan on itse huolehdittava siitä vakuutusturvasta, jonka hän katsoo tarvitsevansa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 2
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

www.paytrail.com
Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksuvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7)  yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin. Paytrail kattaa yleisimmät luottokortit, kaikki kotimaiset pankkit ja Paytrail-tilin sekä Jouston. Joustossa voit valita joko laskun tai osamaksun. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com