OHJEITA:
- Voit ostaa lipun ennakkoon ja käyttää sen itsellesi parhaiten sopivana aikana kyseisen talvikauden loppuun mennessä. Esimerkki: 3 tunnin hissilipun käyttöaika alkaa siitä, kun ensimmäisen kerran käytät sitä hissiportilla. Toinen esimerkki: Ostat 2 päivän lipun verkkokaupasta torstaina. Käytät sitä ensimmäistä kertaa lauantaina, joten lippu on voimassa la-su.
- Sirukortilla voi olla kerralla vain yksi voimassa oleva Serena Skin hissilippu, eli voit ladata uuden lipun sirulle vasta kun olet käyttänyt edellisen latauksen.
- Kuitenkin muiden keskusten lippuja voi olla voimassa samaan aikaan, eivätkä ne pyyhkiydy pois ostaessasi Serena Skin lipun.
- Vastaavasti voit tietenkin ostaa Serena Skin hissilipun sellaiseen älykorttiin, jossa on voimassa muiden keskusten lippuja/kausikortteja.
- Serenan portit ovat Axessin toimittamat, joten suosittelemme vahvasti Axess-sirukortin käyttämistä yhteensopivuuden varmistamiseksi ja asioinnin helpottamiseksi. Jos kuitenkin lataat Serenan hissilippua SkiData-sirulle ja teet sen ensimmäistä kertaa, tulee sinun aktivoida SkiData-lippusi Serenan lipunmyynnissä ennen sen käyttöä hissiportilla. Osa SkiData-korteista ei valitettavasti toimi portilla, vaikka lipun aktivointi lippukaupassa onnistuu. Serena ei vastaa yhteensopimattomien älykorttien toiminnasta. Lipun voi siirtää toimivalle Axess-sirulle lipunmyynnissä. Uuden Axess-sirukortin voi lunastaa lipunmyynnistä voimassaolevan hinnaston mukaisella hinnalla.
TOIMITUSEHDOT:
- Asiakkaan tulee noudattaa Serena Skin sääntöjä.
- Netissä voit ostaa tunti-, ilta- ja päiväliput sekä kausikortit olemassa olevaan Axess-järjestelmän sirukorttiin. Lipun lataaminen saattaa onnistua myös useimpiin SkiData-järjestelmän 01- ja 30-alkuisiin KeyCard lippuihin. (Esim Axess WTP: K20000EP/4P8-0M9, SkiData: 01-1614 2378 8082 5428 4580-8).
- Kaikki hissiliput ovat yrityskausikorttia lukuun ottamatta henkilökohtaisia eikä niitä saa siirtää/myydä toiselle henkilölle.
- Henkilökunta ja rinnepartio valvovat lippujen käyttöä hissiporteilla. Hissilipun käyttäjän on tarvittaessa pystyttävä todistamaan lipun käytön oikeellisuus. Jos henkilö rikkoo yleisiä rinne- ja käyttäytymissääntöjä tai näitä toimitusehtoja, on hiihtokeskuksen henkilökunnalla oikeus ottaa kortti pois ja pidättää se määräajaksi tai kokonaan.
- Mikäli kausikorttia käyttää muu kuin kortin omistaja, perimme aina 150 euron tarkastusmaksun.
- Nettikaupasta ostettuja lippuja koskevat samat toimitusehdot kuin lipunmyyntipisteistä ostettuja lippuja. Noudatamme SHKY:n ja kuluttaja-asiamiehen välisiä, laskettelupalveluja koskevia toimitusehtoja. Katso toimitusehdot. Muutoin noudatetaan Serenan Yleisiä Myyntiehtoja, mikäli muuta ei ole mainittu näissä tai SHKY:n toimitusehdoissa.
- Liput maksetaan aina oston yhteydessä Paytrail- tai ePassi-maksupalvelun kautta. PAYTRAIL: Maksuvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 2, 40100 Jyväskylä. Puhelin: 0207 181830. EPASSI: Verkkokaupassa toimii myös ePassin verkkomaksu. Kun klikkaat ePassi-maksunappia, siirryt maksamaan ostoksesi ePassin verkkopalveluun ja palaat sen jälkeen verkkokauppaan. Muut liikunta- ja kulttuuriedut (ePassia lukuun ottamatta) eivät toimi verkkokaupassa.
- Hissilippujen hinta paikan päältä ostettuna saattaa erota nettikaupan hinnoista. Voimassaoleva hinnasto löytyy lipunmyynnistä ja nettisivustoltamme.
- Lasten kausikortin (6-11v.) yläikärajan osalta noudatamme ostohetken ikää. Esimerkki: Joulukuussa 12 vuotta täyttävälle voi ostaa vielä marraskuussa lasten kausikortin, eikä kausikorttia tällöin tarvitse 12-vuotta täytettyä päivittää aikuisten kausikorttiin. 6 vuotta täyttänyt tarvitsee kausikortin, 0-5-vuotias ei tarvitse. 0-5-vuotiaiden toimintamalli on selitetty hinnastossa. Jos lapsi täyttää 6 vuotta loppukauden aikana ja haluat lapselle kausikortin, ota yhteyttä Serenaan sähköpostitse.
- Kadonneen kausi- tai yrityskortin tilalle tehdystä uudesta kortista perimme 20 eur maksun.
- Jo ostettua lippua ei voi vaihtaa, muuttaa tai perua. Kaikki online-ostot ovat lopullisia.
- Kauden aikana käyttämättömät liput mitätöityvät automaattisesti, eikä niitä voi siirtää seuraavalle kaudelle.
- Axess-lippujärjestelmän kaikki rinnekortit ovat etäluettavia. Rinnekortteja ei saa rei’ittää ettei sen siru vaurioidu. Vaurioituneen älykortin tilalle asiakkaan on lunastettava uusi sirukortti. Älykortti tulee sijoittaa vasemmalle puolelle, takin rinta-, povi- tai hihataskuun.
- Laskettelijan on itse huolehdittava siitä vakuutusturvasta, jonka hän katsoo tarvitsevansa.