advertica-default-slider-image

OHJEITA:

  1. Voit ostaa lipun ennakkoon ja käyttää sen itsellesi parhaiten sopivana aikana. Esimerkki: 3 tunnin hissilipun käyttöaika alkaa siitä, kun ensimmäisen kerran käytät sitä hissiportilla. Toinen esimerkki: Ostat verkkokaupasta 2 päivän lipun torstaina. Käytät sitä 1. kerran lauantaina, eli lippu on siis voimassa la-su.
  2. Sirukortilla voi olla kerralla vain yksi voimassa oleva Serena Skin hissilippu, eli voit ladata uuden lipun sirulle vasta kun olet käyttänyt edellisen latauksen.
  3. Kuitenkin muiden keskusten lippuja voi olla voimassa samaan aikaan, eivätkä ne pyyhkiydy pois ostaessasi Serena Skin lipun.
  4. Vastaavasti voit tietenkin ostaa Serena Skin hissilipun sellaiseen älykorttiin, jossa on voimassa muiden keskusten lippuja/kausikortteja.
  5. Serena Ski suosittelee vahvasti Axess-sirukortin käyttämistä yhteensopivuuden varmistamiseksi ja asioinnin helpottamiseksi.
    • HUOM! Jos kuitenkin lataat Axess keskuksen lippua SkiData-sirulle ja teet sen ensimmäistä kertaa, tulee sinun aktivoida SkiData-lippusi lipunmyynnissä ennen sen käyttöä hissiportilla. Osa reiällisistä SkiData-lipuista ei valitettavasti toimi portilla, vaikka lipun aktivointi lippukaupassa onnistuu. Lipun voi siirtää toimivalle Axess-sirulle lipunmyynnissä. Uuden Axess-sirukortin voi lunastaa lipunmyynnistä voimassaolevan hinnaston mukaisella hinnalla.

TOIMITUSEHDOT:

  1. Netissä voit ostaa tunti-, ilta- ja päiväliput sekä kausikortit olemassa olevaan Axess-järjestelmän sirukorttiin. Voit ladata lipun myös SkiData-järjestelmän useimpiin 01-alkuisiin sekä suurimpaan osaan 30-alkuisiin KeyCard lippuihin. (Esim Axess WTP: K20000EP/4P8-0M9, SkiData: 01-1614 2378 8082 5428 4580-8)
  2. Kaikki hissiliput ovat yrityskorttia lukuun ottamatta henkilökohtaisia eikä niitä saa siirtää/myydä toiselle henkilölle.
  3. Henkilökunta ja rinnepartio valvovat lippujen käyttöä hissiporteilla. Hissilipun käyttäjän on tarvittaessa pystyttävä todistamaan lipun käytön oikeellisuus. Jos henkilö rikkoo yleisiä rinne- ja käyttäytymissääntöjä tai näitä toimitusehtoja, on hiihtokeskuksen henkilökunnalla oikeus ottaa kortti pois ja pidättää se määräajaksi tai kokonaan.
  4. Nettikaupasta ostettuja lippuja koskevat samat toimitusehdot kuin lipunmyyntipisteistä ostettuja lippuja. Noudatamme SHKY:n ja kuluttaja-asiamiehen välisiä, laskettelupalveluja koskevia toimitusehtoja. Katso toimitusehdot. Muutoin noudatetaan Serenan Yleisiä Myyntiehtoja, mikäli muuta ei ole mainittu näissä tai SHKY:n toimitusehdoissa.
  5. Liput maksetaan aina oston yhteydessä Paytrail- tai ePassi-maksupalvelun kautta.
    • PAYTRAIL: Maksuvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 2, 40100 Jyväskylä. Puhelin: 0207 181830.
    • EPASSI: Verkkokaupassa toimii myös ePassin verkkomaksu. Kun klikkaat ePassi-maksunappia, siirryt maksamaan ostoksesi ePassin verkkopalveluun ja palaat sen jälkeen verkkokauppaan.
    • Muut liikunta- ja kulttuuriedut (ePassia lukuun ottamatta) eivät toimi verkkokaupassa.
  6. Hissilippujen hinta paikan päältä ostettuna saattaa erota nettikaupan hinnoista. Voimassaoleva hinnasto löytyy lipunmyynnistä ja nettisivustoltamme.
  7. Lasten kausikortin (6-11v.) yläikärajan osalta noudatamme ostohetken ikää. Esimerkki: Joulukuussa 12 vuotta täyttävälle voi ostaa vielä marraskuussa lasten kausikortin. 6 vuotta täyttänyt tarvitsee kausikortin, alle 6-vuotias ei tarvitse.  Alle 6-vuotiaiden toimintamalli on selitetty hinnastossa. Jos lapsi täyttää 6 vuotta loppukauden aikana ja haluat kausikortin, ota yhteyttä sähköpostitse.
  8. Mikäli kausikorttia käyttää muu kuin kortin omistaja, perimme aina 150 euron tarkastusmaksun.
  9. Kadonneen kausi- tai yrityskortin tilalle tehdystä uudesta kortista perimme 20 eur maksun.
  10. Jo ostettua lippua ei voi vaihtaa, muuttaa tai perua. Kaikki online-ostot ovat lopullisia.
  11. Kauden aikana käyttämättömät liput mitätöityvät automaattisesti, eikä niitä voi siirtää seuraavalle kaudelle.
  12. Axess-lippujärjestelmän kaikki rinnekortit ovat etäluettavia. Rinnekortteja ei saa rei’ittää ettei sen siru vaurioidu. Vaurioituneen älykortin tilalle asiakkaan on lunastettava uusi sirukortti. Älykortti tulee sijoittaa vasemmalle puolelle, takin rinta-, povi- tai hihataskuun.
  13. Laskettelijan on itse huolehdittava siitä vakuutusturvasta, jonka hän katsoo tarvitsevansa.