advertica-default-slider-image
OHJEITA
  1. Voit ostaa lipun ennakkoon ja käyttää sen itsellesi parhaiten sopivana aikana kyseisen talvikauden loppuun mennessä. Esimerkki: 3 tunnin hissilipun käyttöaika alkaa siitä, kun ensimmäisen kerran käytät sitä hissiportilla. Toinen esimerkki: Ostat 2 päivän lipun verkkokaupasta torstaina. Käytät sitä ensimmäistä kertaa lauantaina, joten lippu on voimassa la-su.
  2. Sirukortilla voi olla kerralla vain yksi voimassa oleva Serena Skin hissilippu, eli voit ladata uuden lipun sirulle vasta kun olet käyttänyt edellisen latauksen.
  3. Kuitenkin muiden keskusten lippuja voi olla voimassa samaan aikaan, eivätkä ne pyyhkiydy pois ostaessasi Serena Skin lipun.
  4. Vastaavasti voit tietenkin ostaa Serena Skin hissilipun sellaiseen älykorttiin, jossa on voimassa muiden keskusten lippuja/kausikortteja.
  5. Serenan portit ovat Axessin toimittamat, joten suosittelemme vahvasti Axess-sirukortin käyttämistä yhteensopivuuden varmistamiseksi ja asioinnin helpottamiseksi. Jos kuitenkin lataat Serenan hissilippua SkiData-sirulle ja teet sen ensimmäistä kertaa, tulee sinun aktivoida SkiData-lippusi Serenan lipunmyynnissä ennen sen käyttöä hissiportilla. Osa SkiData-korteista ei valitettavasti toimi portilla, vaikka lipun aktivointi lippukaupassa onnistuu. Serena ei vastaa yhteensopimattomien älykorttien toiminnasta. Lipun voi siirtää toimivalle Axess-sirulle lipunmyynnissä. Uuden Axess-sirukortin voi lunastaa lipunmyynnistä voimassaolevan hinnaston mukaisella hinnalla.
HIIHTOKOULUN TOIMITUSEHDOT
  1. Lue toimitusehdot hiihtokoulun omilta sivuilta.
HISSILIPPUJEN TOIMITUSEHDOT
  1. Asiakkaan tulee noudattaa Serena Skin sääntöjä.
  2. Netissä voit ostaa tunti-, ilta- ja päiväliput sekä kausikortit olemassa olevaan Axess-järjestelmän sirukorttiin. Lipun lataaminen saattaa onnistua myös useimpiin SkiData-järjestelmän 01- ja 30-alkuisiin KeyCard lippuihin. (Esim Axess WTP: K20000EP/4P8-0M9, SkiData: 01-1614 2378 8082 5428 4580-8).
  3. Kaikki hissiliput ovat yrityskausikorttia lukuun ottamatta henkilökohtaisia eikä niitä saa siirtää/myydä toiselle henkilölle.
  4. Henkilökunta ja rinnepartio valvovat lippujen käyttöä hissiporteilla. Hissilipun käyttäjän on tarvittaessa pystyttävä todistamaan lipun käytön oikeellisuus. Jos henkilö rikkoo yleisiä rinne- ja käyttäytymissääntöjä tai näitä toimitusehtoja, on hiihtokeskuksen henkilökunnalla oikeus ottaa kortti pois ja pidättää se määräajaksi tai kokonaan.
  5. Mikäli kausikorttia käyttää muu kuin kortin omistaja, perimme aina 150 euron tarkastusmaksun.
  6. Nettikaupasta ostettuja lippuja koskevat samat toimitusehdot kuin lipunmyyntipisteistä ostettuja lippuja. Noudatamme SHKY:n ja kuluttaja-asiamiehen välisiä, laskettelupalveluja koskevia toimitusehtoja. Katso toimitusehdot. Muutoin noudatetaan Serenan Yleisiä Myyntiehtoja, mikäli muuta ei ole mainittu näissä tai SHKY:n toimitusehdoissa.
  7. Liput maksetaan aina oston yhteydessä Paytrail- tai ePassi-maksupalvelun kautta. PAYTRAIL: Maksuvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 2, 40100 Jyväskylä. Puhelin: 0207 181830. EPASSI: Verkkokaupassa toimii myös ePassin verkkomaksu. Kun klikkaat ePassi-maksunappia, siirryt maksamaan ostoksesi ePassin verkkopalveluun ja palaat sen jälkeen verkkokauppaan. Muut liikunta- ja kulttuuriedut (ePassia lukuun ottamatta) eivät toimi verkkokaupassa.
  8. Hissilippujen hinta paikan päältä ostettuna saattaa erota nettikaupan hinnoista. Voimassaoleva hinnasto löytyy lipunmyynnistä ja nettisivustoltamme.
  9. Lasten kausikortin (6-11v.) yläikärajan osalta noudatamme ostohetken ikää. Esimerkki: Joulukuussa 12 vuotta täyttävälle voi ostaa vielä marraskuussa lasten kausikortin, eikä kausikorttia tällöin tarvitse 12-vuotta täytettyä päivittää aikuisten kausikorttiin. 6 vuotta täyttänyt tarvitsee kausikortin, 0-5-vuotias ei tarvitse. 0-5-vuotiaiden toimintamalli on selitetty hinnastossa. Jos lapsi täyttää 6 vuotta loppukauden aikana ja haluat lapselle kausikortin, ota yhteyttä Serenaan sähköpostitse.
  10. Kadonneen kausi- tai yrityskortin tilalle tehdystä uudesta kortista perimme 20 eur maksun.
  11. Jo ostettua lippua ei voi vaihtaa, muuttaa tai perua. Kaikki online-ostot ovat lopullisia.
  12. Kauden aikana käyttämättömät liput mitätöityvät automaattisesti, eikä niitä voi siirtää seuraavalle kaudelle.
  13. Axess-lippujärjestelmän kaikki rinnekortit ovat etäluettavia. Rinnekortteja ei saa rei’ittää ettei sen siru vaurioidu. Vaurioituneen älykortin tilalle asiakkaan on lunastettava uusi sirukortti. Älykortti tulee sijoittaa vasemmalle puolelle, takin rinta-, povi- tai hihataskuun.
  14. Laskettelijan on itse huolehdittava siitä vakuutusturvasta, jonka hän katsoo tarvitsevansa.